Известие

Collapse
No announcement yet.

Маншон външно каре 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
    С фуния става и на карето колега аз ли4но съм го правил със силиконов маншон!

    сега немога да кача снимка че съм в офиса довечера ще кача!
    Ти и другите правите ли разлика между неопрен и силикон, май не.
    това е правилния начин, другото са аматьорски изпълнения и гърч, на видеото ви се струва лесно на ръка, но не е.
    http://www.bailcast.com/duraboot-cv-fitting-guide
    И не разбирам защо пък си мислите, че аз не гледам в тубата?
    http://www.bailcast.com/duraboot-cv-fitting-guide
    Ето едно каренце, да обясните как се разглобява за да се измие и смаже и да познаете тази зегерка на какво е- отваряне или затваряне
    Click image for larger version

Name:	DSC_2966.jpg
Views:	1
Size:	94.0 Килобайта
ID:	2336477
    Click image for larger version

Name:	DSC_2968.jpg
Views:	1
Size:	92.7 Килобайта
ID:	2336478
    Click image for larger version

Name:	DSC_2962.jpg
Views:	1
Size:	95.4 Килобайта
ID:	2336479
    А това са различни видове зегер клещи с чиято помощ ще се справиш със зегерката
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 16:17.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Каренцето се разглобява като се натисне централната част до някоя от сачмите да потъне максимално навътре и тогава диаметрално-противопожната сачма се вади от леглото на сепаратора (може да се наложи да и се помогне малко с тънко острие). Най-трудно излиза първата сачма. За следващите процедурата е аналогична.
      След като се извадят всичките, се намира положението на централната част и сепаратора, така че да излязат от леглото на карето.

      И сега след като вече научихме, как се разглобява каре, чакаме да научим и как то се промива, без да се сваля от полуоската.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Има да си чакаме
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #34
          Колеги сменен е маншона. Цялата процедура отне около 2 часа, и наистина зора е само със зегеркта. За изваждането и помогнаха клещи като от снимката, горните десни и помощта на (скоба за избиване на лагери) едновременно се стиска и избива със скобата, понеже може би не съм работил с най-подходящите клещи.
          Понеже както бях казал го хванах веднага, почти нямаше нужда от миене, но така или иначе се смъкна карето го измихме. То няма и как да се сложи новия маншон без да се махне карето. Покрай смяната на маншона видях, че и долния носач си е тръгнал вече, шарнирния болт играе както си иска. Така, че и за там приемам съвети.
          Маншон Бърт от ЕВРО 07, цената му е 12.80 със скоби и грес, само такъв имаше и не ми се чакаше за други по-хубава марка.

          Благодарности на колегата lordlines ,защото благодарение на приложените снимки се справих, все пак го видях предварително как изглежда всичко.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mishaka___ Покажи съобщение
            Колеги сменен е маншона. Цялата процедура отне около 2 часа, и наистина зора е само със зегеркта. За изваждането и помогнаха клещи като от снимката, горните десни и помощта на (скоба за избиване на лагери) едновременно се стиска и избива със скобата, понеже може би не съм работил с най-подходящите клещи.
            Понеже както бях казал го хванах веднага, почти нямаше нужда от миене, но така или иначе се смъкна карето го измихме. То няма и как да се сложи новия маншон без да се махне карето. Покрай смяната на маншона видях, че и долния носач си е тръгнал вече, шарнирния болт играе както си иска. Така, че и за там приемам съвети.
            Маншон Бърт от ЕВРО 07, цената му е 12.80 със скоби и грес, само такъв имаше и не ми се чакаше за други по-хубава марка.

            Благодарности на колегата lordlines ,защото благодарение на приложените снимки се справих, все пак го видях предварително как изглежда всичко.
            Вариантите са три:
            Ако не ти се дават пари носиш този за рециклиране или си купуваш втора употреба.
            Третия- е нов.
            Аз бих ги класирал така:
            Нов
            Добър втора употреба
            Рециклиран.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Кажете от къде да намеря от тези твърдите маншони, май ги водят термоплостика, че гумените нещо не карат много!При твърдите разбрах, че скобите трябвало да се стегнат доста здраво със специален инструмент?
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

              Comment


              • #37
                Ами навсякъде ги има, дори в евро07 в Плд.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #38
                  Нещо конкретно - Марка, модел, че все ми намират някъкви гумени, а за вътрешните карета излизат само някъкви неизвестни марки!В АХМ гледах някакъв Fiat на който пишеше,че е термопластика, но така и не се обадиха да потвърдят дали е такъв и какви са им тези за вътрешните карета, и явно няма да се занимавам с тях.Сега търся Spidan; Lubro; GKN или в краен случай- Gomet.
                  Last edited by stu; d.m.y г., 20:59.
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                  Comment

                  Working...
                  X